« Todos los Eventos
DIJOUS 24 DE FEBRER TAST TÈCNIC DE VINS ELABORATS AMB DIFERENTS MATERIALS I VINIFICACIONS
24 febrero, 2022 @ 21:00 - 23:55

El Bages, febrer de 2022
Benvolgut/da,
Ja tornem a ser amb vosaltres!
La maleïda pandèmia ens ha fet posposar el tast tècnic, amb què habitualment comencem l’any natural.
Així doncs, aquest l’hem traslladat al present mes de febrer.
El tast que us proposem serà de diferents vins, elaborats amb diferents materials i vinificacions, àmfores de ceràmica, ous o cups de ciment, botes de fusta… tots ells sense etiquetar per no estar embotellats.
Podrem comptar amb diferents enòlegs dels nostres cellers, així podrem gaudir de les diferents mirades, punts de vista i interpretacions d’aquests vins que son una part important de la nostra zona.
El resultat són uns vins absolutament singulars que tindrem ocasió de degustar en aquest tast que de ben segur ens sorprendrà que de la mateixa varietat puguin tenir tants aromes i sabors diferents.
Aquests són els vins que ens proposen diferents cellers i que anirem testant durant el sopar el sopar que ens servirà el Restaurant Els Noguers de Manresa.
Picapoll
2021 d’Abadal amb lies, bóta de castanyer i bóta de roure francès.
Crema de cranc blau i marisc
—-
Macabeu 2021 de Solergibert de vinyes de més de setanta anys, brisat i el mateix vi reposat amb bóta de roure francès.
Llom de lluç amb alls tendres i rossinyols
—-

Sumoll 2021 d’Exibis amb àmfora i bóta oberta
Magret d’ànec amb moniato i tòfona fresca
—-
Garnatxa negra 2021 d’Oller del Mas, en maceració carb
ònica, criança en ciment, criança en bóta d’Eslavònia i criança en bóta de roure francès.
Escuma de crema catalana amb fruits vermells
Què us sembla, us animeu?
-
Dia: 24 de febrer, dijous gras
-
Lloc: Restaurant Els Noguers (Manresa)
-
Hora: 9 del vespre
-
Preu; tast i sopar: socis 30€; no socis 45€
El període d’inscripció finalitza el dilluns 21 de febrer i recordeu: per inscriure-us i pagar ho heu de fer a través de la pàgina web http://www.confrariabages.cat/
Si algú encara fa l’ingrés per compte corrent, sapigueu que primer s’ha d’inscriure i posteriorment fer el pagament al compte corrent,
La Caixa: ES74 2100 0375 0602 0009 4208
Deixa'ns un comentari